سئو سایت وردپرس| سئو وبسایت فروشگاهی

مشاوره مارکتینگ و سئو سایت فروشگاهی و شرکتی

سئو سایت وردپرس| سئو وبسایت فروشگاهی

مشاوره مارکتینگ و سئو سایت فروشگاهی و شرکتی

سئو سایت یاهو

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳ ب.ظ

عصر حضور اینترنت باعث شده است تا مردم در سرتاسر دنیا برای بسیاری از چیزهایی که به دنبالش می گردند در موتورهای جستجو، کاوش کنند.مهم نیست که چه چیزی جستجو می شود، موتورهای جستجوی زیادی وجود دارند که می توانند ما را به چیزی که می خواهیم برسانند.این موتورها در واقع وب سایت هایی هستند که تقریبا می توانند به تمامی سایت های دیگر دسترسی داشته باشند؛ آنها را جمع آوری می کنند و سپس اطلاعات آنها را به پایگاه داده خود اضافه می کنند.

زمانی که کاربران درخواست خود را به عنوان ورودی در کادر جستجوی موتورها درج می کنند، این موتورها براساس میزان ارتباط هر صفحه موجود در اینترنت با خواسته کاربر، خروجی می دهند.هر کدام از موتورهای جستجو برای جمع آوری اطلاعات روش های گوناگونی دارند.گوگل، یاهو، Ask و بینگ جز 4 موتور جستجوی برتر دنیا در این عصر می باشند.در ابتدا در مورد هر کدام یک توضیح اجمالی می دهیم:

گوگل Google

گوگل نسبت به موتورهای جستجوی دیگر قدیمی تر است.گوگل به عناوین و سرمقاله ها و همچنین لینک های واقعی یا مصنوعی توجه می کند.این موتور به رشد لینک های سایت که در سایت های مختلف دیگر قرار دارد و طبیعی بودن یا غیر طبیعی بودن این رشد توجه دارد.نتایج در گوگل به چیزی که ما دنبال آن هستیم خیلی نزدیک است.گوگل یک قابلیت در خود دارد که به وسیله آن صفحاتی که در آنها محتوای تکراری وجود دارد فیلتر می کند.گوگل خزندگان و ربات هایی دارد که در کل فضای اینترنت به دنبال پیوندها و صفحات می گردند.

 

یاهو Yahoo

یاهو هم تقریبا مدت زمان زیادی است که به عنوان یک موتور جستجو در حال فعالیت است.یاهو هم خزنده و برنامه ای دارد که به وسیله آن آدرس سایت ها و همچنین انجمن ها را براساس میزان شباهت و ارتباط جستجوها پیدا می کند.

 

بینگ  Bing

بینگ یک دسته بندی جداگانه در موتورهای جستجو محسوب می شود.جستجوهای اصلی آن در راستای مکان ها، مکان های خرید، جاهای مسافرتی می باشد و مانند موتورهای جستجوی عمومی نیست.بینگ شاید مانند موتورهای جستجوی دیگر معروف نباشد اما در حال حاضر افراد زیادی از آن به عنوان یک موتور جستجو استفاده می کنند.

 

اسک Ask

Ask یک وبسایت نسبتا جدید است که اطلاعاتی راجع به موضوعات خاص دارد.این موتور بیشتر بر روی سبک پرسش و پاسخ تاکید دارد.در حال حاضر Ask در بازار خیلی سهم قابل توجهی ندارد و می توان گفت که کمی مستهلک شده است.

 

حال کمی به مقایسه و توضیح بیشتر الگوریتم های این موتورهای جستجو می پردازیم:

اگر چه هر تمامی موتورها در پایان یک کار مشابه را انجام می دهند که آن هم نمایش نتایج جستجو به کاربران است اما در پشت صحنه و الگوریتم با هم متفاوت هستند.

 

موتورجستجوی گوگل

این موتور 3 واحد اصلی عملکردی دارد که نام آنها: Google bot (Crawler) ربات های گوگل، query Precessor  پردازنده درخواست ها و indexer ایندکس کننده میباشد.ربات های گوگل، در بین صفحات مختلف گوگل اصطلاحا می خزند و اطلاعات را جمع آوری می کنند و آن را در دیتابیس ایندکس می کنند.برای اطلاع بیشتر شما، ربات گوگل در واقع تعداد زیادی کامپیوتر را شامل می شوند که مرتبا و به صورت دائم در یک زمان درخواست هزاران هزار وب سایت را می دهند.

سه جزء اصلی وجود دارد که با هم باعث ارتقای نتایج گوگل می شوند، query Engine, user interface,  و Search result formatter.گوگل با استفاده از روش های یادگیری در الگوریتم های موتور جستجو، کارایی بیشتری پیدا می کند.

 

موتور جستجوی یاهو

یاهو یک تکنولوژی خاص جستجو را به خود اختصاص داد.در سال 2003 یاهو موتور جستجوی مبتنی بر خزنده خود را عرضه کرد.خزنده ای که توسط یاهو استفاده می شود به نام Yahoo! Slurp شناخته می شود.یاهو تمام قابلیت هایی که موتورهای جستجوی دیگر داشتند را به آن اختصاص داده بود.یاهو از یک روش دیگر برای جستجوی کاربران استفاده می کند، جستجویی مبتنی بر استفاده از موس، که کاربران برای یافتن مطالب خود تنها از موس خود استفاده می کنند و نتایج در پنجره های شناور نمایش داده می شود، در حالی که صفحه اصلی یاهو هنوز بالا است و وارد صفحه جدیدی نمی شویم.

اگر می خواهید در لیست تجاری یاهو قرار بگیرید باید مقدار مشخصی را به یاهو پرداخت کنید.در حالی که محتوای غیرتجاری به صورت رایگان لیست می شوند.



https://sitedar.com/blog/733-how-seo-differs-across-search-engines.html

  • admin adminii

سئو سایت یاهو

نظرات  (۵)

با تشکر
  • دوربین مداربسته
  • ممنون از سایت خوب شما

    متشکرممممممممممممم

  • کفپوش پی وی سی
  • عالیه همه چیزتون

  • پارتیشن ام دی اف
  • ممنون از شما

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی