سئو سایت وردپرس| سئو وبسایت فروشگاهی

مشاوره مارکتینگ و سئو سایت فروشگاهی و شرکتی

سئو سایت وردپرس| سئو وبسایت فروشگاهی

مشاوره مارکتینگ و سئو سایت فروشگاهی و شرکتی

تاثیر ریدایرکت در سئو

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

منبع سایت نباتک آموزش سئو

redirect 302

بر خلاف ریدایرکشن 301، در ریدایرکت 302 انتقال آدرس به صورت موقت انجام می شود. با این که طبق توصیه های کارمندان گوگل که در خصوص سئو ویدیوهایی از آن ها منتشر می شود و یا در سایت شخصی خودشون اعلام می کنند، تقریبا این دو حالت ریدایرکت مثل هم عمل می کنند، با این حال طبق تجربه وب مستران و سئوکاران توصیه می شود که اگر قصد ریدایرکت کردن سایت دارید، از ریدایرکت دائمی 301 استفاده کنید.

Meta tag refresh

متا تگ رفرش یک کدی است که به مانند کد ریدایرکت 301 یا 302 در سایت قرار می گیرد. کار این متا تگ رفرش دوباره صفحه یا ریدایرکت کردن صفحه بعد از مثلا 20 ثانیه می باشد. خب تصور کنید که در حال خواندن مقاله ای در سایت ما هستید بعد هر 10 ثانیه صفحه دوباره لود بشه! خب مسلما تاثیر بدی خواهد داشت.

همچنین با توجه به ریدایرکت های (3xx (301-302-307  توصیه می شود از این نوع ریدایرکت ها استفاده کنید تا متا رفرش! چون این کدهای ریدایرکت اعتبار آدرس را هم منتقل می کنند و به سئو سایت هم آسیبی نمی رسانند.

http://nabatech.ir/redirection/

نظرات  (۳)

ممنونم از سایتتون

مطالب بسیار خوبیه

  • سنگ مصنوعی
  • خیلی سایت خوبیه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی