سئو سایت وردپرس| سئو وبسایت فروشگاهی

مشاوره مارکتینگ و سئو سایت فروشگاهی و شرکتی

سئو سایت وردپرس| سئو وبسایت فروشگاهی

مشاوره مارکتینگ و سئو سایت فروشگاهی و شرکتی

2 روش افزایش بازدید سایت

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ب.ظ

منبع: سایت نباتک سئو - آموزش سئو- افزایش بازدید سایت

1.نوشتن مقالات پر بازدید

اولین روشی که می توانید توسط آن بازدید سایت تان را به شدت افزایش دهید نوشتن مقالاتی است که در حوزه کاری شما طرفدار زیادی دارند.

بسیاری از دوستان فکر می کنند اگر فقط در حوزه کاری خود مقاله بنویسند کار بسیار پسندیده ای می کنند و چون تعداد صفحات سایت شان زیاد می شود باید ترافیک سایت شان هم روز به روز افزایش پیدا کند. در صورتی که اصلا این طور نیست! مقاله ای که می نویسید باید با هدف خاصی نوشته شود و از همه مهمتر اینکه باید جست و جوی بالایی در ماه داشته باشد.

برای این کار باید کلمات و بهتر است بگویم عباراتی که سرچ بالایی دارند را شناسایی کنید و مقالات خود را در رابطه با آن ها بنویسید.

برای پیدا کردن عبارات و کلماتی که سرچ بالایی دارند می توانید از ابزارهای Google Trends وGoogle Keyword Planner استفاده کنید. بعضی وقت ها هم سری به گوگل وب مستر تولز سایت خود بزنید و به قسمت search analytics مراجعه کنید.

آنجا می توانید عباراتی که جست و جوی بالایی دارند را پیدا کنید. اگر سایت شما در آن عبارات پر بازدید رتبه بدی دارد باید سریع دست به کار شوید و روی آن ها تمرکز کنید تا سایت شما در آن ها هم به صفحه اول گوگل بیاید.

به عنوان مثال در حوزه کاری ما عبارات “کسب درآمد اینترنتی” و “کسب درآمد از اینترنت” توسط کاربران جست و جوی زیادی می شود. شما هم باید این نوع عبارات و کلمات پر طرفدار در حوزه کاری خودتان را پیدا کنید و در مورد آن ها مقالات کاملی را بنویسید. طوری که در نتایج جست و جو رتبه بالایی دریافت کنند.

نکته مهم دقیقا همین است که محتوای خود را باید طوری بنویسید و سئو کنید که رتبه خوب بگیرد. یکی از راه هایی که می توانید رتبه مقاله خود را تا حدود زیادی تضمین کنید این است که کامل تر از بقیه بنویسید. قبل از نوشتن مقاله مورد نظر اول به نتایج جست و جو در آن عبارت نگاهی بیاندازید. مقالاتی که قبلا توسط اشخاص دیگر نوشته شده اند را ببینید در چه حدی است. هر چه بود شما قوی تر و کامل تر از آن ها بنویسید.

اگر این طور عمل کنید مطمئن باشید با نوشتن مقالات کم هم می توانید روزانه ترافیک بسیار بالایی را از طریق گوگل دریافت کنید.


 

2.تولید و انتشار ای بوک های ویروسی

نوشتن یک کتاب الکترونیکی یا ای بوک اصلا کار سختی نیست. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید دقیقا همان مقالاتی که در سایت خود منتشر می کنید و برای شما ارزشمند است را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید و دوباره منتشرشان کنید.

خب چرا باید این کار را انجام دهید؟ دقیقا به خاطر انتشار آن است. ای بوک ها قابلیت ویروسی شدن را دارند. سایت های بزرگ و پر بازدیدی مثل takbook.com و ketabesabz.comهستند که بازدید بسیار بالایی در روز دارند که این سایت ها به صورت رایگان کتاب شما را در سایت شان منتشر می کنند. مسلما اگر مقاله باشند قابلیت اشتراک گذاری در این سایت ها را ندارند.

زمانی که شما ای بوک خود را در این سایت ها منتشر می کنید افراد بسیاری به ای بوک شما دسترسی دارند و آن را دانلود می کنند. جالب این جاست که این سایت ها علاوه بر منتشر کردن ای بوک رایگان شما در سایت شان، در کانال تلگرام و اپلیکیشن موبایلی خود نیز منتشر می کنند و این برای شما بسیار ارزشمند است.

نکته مهم این است که اگر ای بوک شما کاربردی و مفید باشد به شدت ویروسی می شود. زمانی هم که ای بوک شما ویروسی شود و سایت های زیادی آن را در سایت خود قرار دهند افراد زیادی با نام و کسب و کار شما آشنا می شوند و مطمئنا بسیاری از آن ها به سایت شما رجوع می کنند.

دقیقا مثل ای بوک “10 روش اصولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام” که یک مقاله بود و آن را تبدیل به فایل PDF کردم و در سایت کتاب سبز منتشر کردم. بعد از آن هم سایت های خبری زیادی بویژه سایت معروف پی سی دانلود این ای بوک را در سایت خود منتشر کردند. برای اطلاع از این قضیه دقیقا عنوان این کتاب را در گوگل سرچ کنید.

منبع


نظرات  (۵)

  • فروشگاه اینترنتی
  • مقاله  سرشار از طلاعات بسیار مهم که وجود آن نیازمند تجربه و دانش  است تا بتوان روش های علمی را برای افزایش بازدید در سایت بهره گرفت..موفق باشید بسیار عالی بود
    https://www.baneh.com
    باسپاس

    ممنون از سایت شمااااااااااااا

  • توری پیلیسه ای
  • متشکرمممممممممممم

  • سنگ مصنوعی
  • موفق باشید

    سپاس از مطالب کاربردیتان جهت افزایش سئو سایت 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی