الگوریتم های تشویقی گوگل سایت نباتک
چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۱ ق.ظ
الگوریتم های گوگل دو دسته هستند.
- الگوریتم های تشویقی گوگل مانند مرغ مگس خوار
- الگوریتم های تنبیهی گوگل مانند پاندا الگوریتم گوگل پنگوئن
درباره الگوریتم های گوگل بیشتر بدانید در سایت نباتک
همه این موارد با راه اندازی کافئین "Caffeine" در سال 2010 تغییر کرد. از زمانیکه کافئین راه اندازی شد, نتایج موتور جستجو چندین بار در یک روز تغییر می کرد به جای چند هفته یکبار. گوگل بیش از 600 تغییر در الگوریتم های خود در یک سال ایجاد می کند و اکثریت قریب به اتفاق آنها را اعلام نمی کند. اما وقتی گوگل یک تغییر واقعا بزرگ ایجاد می کند, روی آن یک نام می گذارند و معمولا یک اطلاعیه صادر می کنند, و هر شخصی در دنیای سئو دیوانه وار برای کشف کردن و درک تغییرات تلاش می کند تا از آنها به سود خود استفاده کند.
سئوی لوکال و سئوی محلی و الگوریتم کبوتر
سئوی محلی یا local SEO مدت هاست که مورد توجه
موتورهای جستجو و به ویژه گوگل بوده است. در این روش نتایج جستجو متناسب با محل جغرافیایی کاربر تعیین میشوند. بعنوان مثال اگر شما عبارت “رستوران” را در گوگل جستجو کنید رستوران هایی که به شما نزدیکتر هستند جایگاه بهتری در نتایج جستجو برای شما خواهند داشت و خیلی بعید است که آدرس رستورانی خارج از شهر خود را در نتایج مشاهده نمایید.
اطلاعات موجود در سیستم های گوناگونی مانند نقشه گوگل و Google Bussiness برای تعیین محل شرکت ها و تجارت های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد و موقعیت جغرافیایی شما براساس آی پی تعیین میگردد.
- ۹۷/۰۵/۲۴