الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل
هریک دارنده هدف های مختلفی میباشند اما در مجموع انگیزه تمامی آن ها بصورت کلی تعیین شایسته ترین وبسایت ها جهت نمایش در برگه نتایج کاوش برای یوزرها است . دراین مقاله الگوریتم های گوگل ابتدا به اجمال معرفی شدهاست که در پست های آینده بصورت بدون نقص هریک از آنان تشریح خواهند شد . کمپانی گوگل تحت عنوان یکیاز برگزیدگان موسسه ها موتور کاوش که تمام تمرکز آن بر روی جستجوی مشتریانش است بایستی قوانینی را تولید نماید که کاربرانی که از این موتور کاوش به کارگیری می نمایند در کمترین زمان ممکن به فیض دلخواه خویش برسند . به همگی تکنیک ها و روشهایی که در درون و بیرون از تارنما انجام می شود که سبب ساز شده رده سایت در موتورهای کاوش بهبود پیدا نماید سئوگفته می شود . همواره سایت های اکثری میباشند که برای دستیابی به
سکو های برتر در موتور جستجوی گوگل
و باصرفه سازی وبسایت همینطور آوردن کلمه ها مهم خویش به ورقه نخستین گوگل از طریق های نادرستی به کارگیری می نمایند اما الگوریتم های گوگل که بوسیله مجموعه برنامه نویسی کمپانی گوگل آپ دیت رسانی میشوند این وظیفه را بر عهده داراهستند که جلوی این شغل های غیر اخلاقی را بگیرند . الگوریتم های گوگل را دراین مقاله برای شما به صورت خلاصه معرفی میکنیم و برای توضیح بی نقص در زمینه ی هرمورد از این الگوریتم ها شمارا به مقالهها بعدی ارجاع میدهیم . الگوریتم پاندا برای نخستین دفعه در فوریه 2011 بود که با آمدنش بر راز زبانها بهزمینخورد و وظیفه آن خودداری از اسکن برداری , نوشتار یا این که عکس یا این که . . . تکراری میباشد که کلیه این داده ها را به موتور جستجوی گوگل گزارش میدهد تا از بالا داخل شدن تارنما هایی کیفیت عالی ارزشی ذیل و تارنما هایی که عملا مطالب را از وبسایت های
عالیهههههه