افت در نتایج گوگل
افت در نتایج گوگل
گر شما یک وبمستر , طراح تارنما , صاحب و مالک کسب و فعالیت یا این که در کل اعم از اشخاصی باشید که مستقیما با متخصص ها سئو در رابطه می باشند یا این که به طوری درپی استخدام یک شخص برای سئو وب سایت , یا این که برون سپاری آن به کمپانی هایی که عمل سئو انجام می دهند , باشید , احتمال دارد با مسئله اختلاف لحاظ های برخی غیر مناسبی میان اشخاص و موسسه ها انجام دهنده یا این که مشاور سئو خواهید بود . آیا تا به اکنون از خویش پرسیده اید که یک شاخه تخصصی ( سئو ) چهگونه میتواند این تمامی اختلاف حیث را در خویش جای دهد؟ آیا بعضا از این نظرها خطا هستند؟ جواب این سوال خیلی روشن است . توده ای بر این باورند که اختلاف لحاظ در سئو امری دوری ناپذیر است . اینجانب نیز با این صحبت موافقم . سئو دریایی از می داند ها و ندانسته هاست . موضوعات متعددی موجود هست که هیچ گاه در تمام عالم متخصصان سئو بر راز آنها به یک لحاظ واحد نرسیده اند . برای مثال , یک کدام از مواقعی که متخصصان و مالک نظران سئو در سراسر جهان هنوز بر رمز آن اختلاف حیث دارا هستند , این است که : آیا خلق استفاده کننده تاثیری در مرتبه وب سایت در SERP داراست یا این که خیر؟ برای مثال این که زمانی فردی بر روی یک تارنما در نتایج کلیک می نماید , این که بعد چقدر بر روی کاغذ بماند , آیا صفحه ها دیگر را ببیند یا این که نبیند , آنگاه به تارنما دیگری وارد بشود یا این که نشود و مواقعی از این قبیل , تاثیر بی واسطه در درجه تارنما در گوگل داراهستند یا این که خیر؟ عالی این مسائل فراوان غیر قابل درک است و ایده ها به طور کامل مخالف با منطق های خویش به تبیین دلایلی برای ثابت کلام خودشان میپردازند . و از کلیه اساسی خیس این که گوگل خودش هیچ حرفی در ثابت یا این که رد این کلام نزده است !!! برای همین , این
موفق باشید